Marketing

31 mar 2014 – SEARCHING FOR THE FUTURE
We kunnen al een tijdje ‘searchen’ en het principe achter het gebruik van de zoekmachine zal niet veel veranderen. Een consument heeft momenteel de behoefte om naar iets te zoeken en die behoefte zal blijven. De manier waarop naar die informatie wordt gezocht en de resultaten die getoond zullen worden, veranderen de komende jaren daarentegen wel flink. Lees verder >

01 mar 2014 – ZAKELIJK BLOGGEN: TOPRECEPT IN 8 STAPPEN
Bloggen is iets voor hobbyisten. Deze mening wordt lang niet meer door iedereen gedeeld. Tegenwoordig zien mensen en bedrijven steeds meer het belang in van een blog. Met een blog kun je elke week nieuwe artikelen publiceren. De artikelen kunnen gaan over alles wat te maken heeft met de visie van uw bedrijf, producten, diensten op marktontwikkeling.  Zorg er wel voor dat het geen reclame blog wordt. Het gaat erom dat er gedeeld wordt zonder iets terug te verwachten. Lees verder >

25 feb 2014 – KLANTLOYALITEIT: TOPRECEPT IN 10 STAPPEN
Stel je voor; je komt al jaren in de drogisterij bij jou in de buurt. Koopt er bijna elke maand wel iets en kent de verkopers bij naam. Een nieuwe klant arriveert en krijgt precies dezelfde kortingen als jij. In Nederland begint het net als in de VS tot ons door te dringen dat dit toch een beetje scheef is. Moet jij als loyale klant geen voorrang krijgen? Lees verder > 

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s